Sunday, March 6, 2011

good luck pig

I really had to use that cute stamp from Betty's Creations. But what to do with it? I came up with this "Good Luck" card...
Ich mußte endlich mal diesen süßen Stempel von Betty's Creations benutzen. Doch was sollte ich damit machen? Eingefallen ist mir dann diese "Glückskarte".




Stamp: "Glücksschwein"  and "Kleeborte" from Betty's Creations
Pigment Ink Pad in black and green
Colours: Colour Pencils from Faber Castell
Sketch: Stamp with fun
Dies: Spellbinder Nestabilities
Paper: green background (origin unknown)
Clover punch, white round diamonds, plain papers and cardstock from my stash.
Text means "Good Luck".

Stempel: "Glücksschwein"  und "Kleeborte" von Betty's Creations
Pigment Ink Pad in schwarz und grün
Farben: Buntstifte von Faber Castell
Sketch: Stamp with fun 
Dies: Spellbinder Nestabilities
Papier: grünes Hintergrundpapier (unbekannter Hersteller)
Motivstanzer Klee, weiße runde Diamanten, einfaches Tonpapier und Tonkarton aus meinem Bestand.

I am entering the card in the following challenges: 
Ich werde die Karte bei den folgenden Challenges einstellen:

stamp with fun challenge 100 - Sketch 
papertake weekly - anything goes 
top tip tuesday challenge 24 - favourites   (favourite embellishment  -  white diamonds)
do you stack up challenge 9 - just green it
stamptacular sunday challenge 101 - you lucky duck 
wild orchid challenge 18 - anything goes 

6 comments:

  1. Dein Wutzchen ist ja total süß...
    Danke auch für deinen Kommentar auf meinem Blog.
    Mein Freiheitsstatue Elch ist von Riley and Company und ich habe ihn auf www.stempelburg.de gekauft. Den I Love NY Stempel habe ich direkt in NY gekauft.

    ReplyDelete
  2. Wonderful card, thanks for joining us at Do You Stack Up.

    -Wenche

    ReplyDelete
  3. What a really cute card!!. Thanks for playing with Top Tip Tuesday this week. Good Luck
    xx Vee

    ReplyDelete
  4. Fun card Melanie! Thanks for playing along with us at PTW this week! :)

    ReplyDelete
  5. He's darling - love rhe layout

    kitten DYSU team

    ReplyDelete
  6. HA HA so cute!! Thanks for playing along with us this week at DYSU.

    ReplyDelete

Thanks for taking the time to leave a comment :-)

Melanie