Monday, April 25, 2011

Love me forever

I loved this image from Karen's Doodles since I first saw it. So it had been one of the first I ordered... I did not get to use it until now, as I couldn't get an idea that fit it. But here is one now.
Ich habe mich auf den 1. Blick in diesen Digi von Karen's Doodles verliebt. Daher war es einer der ersten welche ich bestellt hatte... Allerdings habe ich ihn no nie benutzt, da mir einfach eine Idee hierzu fehlt. Jetzt ist mir endlich etwas eingefallen.



Stamp: "Love me forever" from Karen's Doodles, Giraffe pattern from Inkadinkado, Sentiment from Popcorn the Bear
Pigment Ink Pad in brown and silver
Colours: Colour Pencils from Faber Castell
Sketch: Create 4 Fun
Dies: Spellbinder Nestabilities
Punches: medium and small marguerite from Ursus, small hearts
Yellow pearls, perfect pearls mist, plain papers and cardstock from my stash.

Stempel:  "Love me forever" von Karen's Doodles, Giraffenmuster von Inkandikado, Schrift I love you von Popcorn the Bear
Pigment Ink Pad in braun und silber
Farben: Buntstifte von Faber Castell 
Sketch: Create 4 Fun
Dies: Spellbinder Nestabilities
Motivlocher: kleine und mittlere Margerite von Ursus, kleine Herzen
Gelbe Perlen, Perfect pearls mist, einfaches Tonpapier und Tonkarton aus meinem Bestand.


I am entering the card in the following challenges:  
Ich werde die Karte bei den folgenden Challenges einstellen:

top tip tuesday challenge 30 - open challenge
everybody art challenge 138 - perlen/pearls 
karen's doodles NL challenge 59 - punches 
sweet stamps challenge 11 - frame it 
creative inspirations challenge 108 - pets/animals 
sentimental sundays challenge 52 - let's get punchy 
create 4 fun challenge april - Sketch 
creative friday challenge 42 - open theme 
one stop craft challenge 128 - chocolate inspired 

7 comments:

  1. Wow this is sooooo sweet! Thanks for joining us over at Top Tip Tuesday for our 'Open Challenge' :)

    Carol x

    ReplyDelete
  2. Such a sweet card. Thanks for joining us at Sweet Stamps for our Frame It challenge.

    Dawn B - SSDT

    ReplyDelete
  3. Gorgeous card Thank you for joining us at Sweet Stamps
    Hugs
    Tamara

    ReplyDelete
  4. So sweet...love the giraffe papers

    Liefs, Karen's Doodles NL!

    Renata

    ReplyDelete
  5. fab card and thanks for joining Creative inspirations this week

    ReplyDelete
  6. Adorable card! I love the cute papers you used.


    Thank you for joining our “Let’s Get Punchy” challenge at Sentimental Sundays .

    ~Cheryl~

    ReplyDelete
  7. Das Motiv ist echt knuffig.
    Vielen Dank für die Teilnahme bei Creative Friday.
    LG Babsi

    ReplyDelete

Vielen Dank, dass du dir die Zeit nimmst und meinen Blog besuchst.
Über nette Kommentare freue ich mich immer sehr !
-------------------------------------------------------------------------------------
Bitte beachte VOR dem Absenden deiner Kommentare:
Mit dem Abschicken von Kommentaren und/oder Abonnements von Kommentaren willigst du ein, dass nach dem Absenden deines Kommentars neben deinem Kommentartext auch dein Google-Account-Name sowie die Internet-Adresse deiner Website durch Google veröffentlicht werden.
Nähere Infos findest du in der Datenschutzerklärung von Google
und in der Datenschutzerklärung von Melanie's Creative World
.